know-how.okhelp.cz
Kuchyně | Auto moto | Slovník | Co se stalo | Jak se co dělá - videa
VARI |
  Články
Výměna žárovky H7 Renault Thalia
Klínové řemeny
Rekuperace
Halogenové žárovky s UV filtrem
Boční náraz
Toyota Land Cruiser
Xenonové světlomety
LED diody šetří PHM
Smart car bezpečný městský automobil
Motorka na stlačený vzduch
Svodidla
Tragické nehody
Výrazy a definice u automobilu
Optimální otáčky motoru
Aditiva do paliv
Zajišťování závitů proti povolení
Jak vypočítat rozměr pneu, ráfku rozteče děr
Renault Thalia 1,4 8V
Otáčky motoru výpočet
Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline
Podzimní nákup automobilu
Mlha a osvětlení
Praga V3S
Proč nejezdíme na vodík?
Auto roku 2009
PC

Renault Thalia 1,4 8V

reklama
Renault Thalia 1,4 8V benzin natural 95 recenze r.v. 2005. přezdívka u českých řidičů - Natálka
Nejnižší dlouhodobá spotřeba: 5,5 litru/100km
Běžná dlouhodobá spotřeba: 7,5 litru/100km

Rozměry: 4150 délka x 1639 šírka x 1417 výška/ mm
Rozvor: 2472 mm
Zavazadlový prostor objem: 510 litrů
Thalia spotřeba: 6l/100km (dva lidé, 40% kopce s převýšením do 300 metrů, 50% rovina, 10% město - jízda dle předpisů spíše ekonomická s plynulou akcelerací s otáčkami motoru kolem 3000 za mintu)
Při rozsvícení kontrolky rezervy paliva zůstává v nádrži ještě asi 10 litrů.
Renault Thalia se vyrábí v tureckém automobilovém závodu Oyak-Renault ve městě Bursa (1 450 000 obyvatel).

Pro řidiče který je vysoký 180 cm je Thalia velmi pohodlná, nic netlačí, příjemné posezení, jen spojkový pedál je nutné sešlapovat více špicí chodidla, jinak se při pouštění pedálu špice boty zadrhne o spodní část palubní desky a je to zejména při rozjezdu na křižovatkách celkem nepříjemné.

Pro cestující na zadních sedadlech je místa také dost, ale je třeba, aby řidič a spolujezdec, je li to nutné, trošku posunuli dopředu.

Kufr je velmi prostorný, škoda jen, že nelze vyklápět zadní kapotu i se zadním sklem, pak by tam vešla lednička, pračka atd. jako nic.

Výměna žárovek je velmi jednoduchá a není nutno jezdit po servisech a utrácet zbytečně peníze.

Motor o výkonu 55kW jistě lepší, jak Fabia s motorem o výkonu 40kW, ale v kopcovitém terénu by se nějaký ten kilowatt navíc jistě využil.
Maximální točivý moment 114Nm (11.6mkg) při 4250 ot / min
Odhlučnění motoru je vcelku dobré.
Pozor, u moderních motorů OHC může při startování roztlačením nebo roztažením přeskočit rozvodový řemen. Důsledkem toho se může srazit píst s ventilem.

Rozvodové řemeny nechejte vyměnit dle technické dokumentace k vozidlu, tedy například po 120 000 kilometrech, nebo 5 letech.

Zasekávání plynu u vozidel vybavených lankem v bovdenu je způsobeno roztřepením lanka (prasknutím jednotlivých vláken) a zadrháváním v bovdenu. Dochází k němu někdy již po 50 000 km. Do bovdenu je dobré občas kápnout pár kapek oleje aby lanko lépe běhalo a neprodíralo se.

Design vozidla je univerzální, tedy nenadchne okamžitě, ale taky se hned neohledí.

Manuál k ovládání a údržbě vozu: Manuál Renault Thalia

Rychlost v km při 4250 otáčkách motoru na určitý rychlostní stupeň.
1. 29,8
2. 54,1
3. 83,9
4. 114,7
5. 139,4


Automatické zhasínání a rozžíhání světel

Renault

Renault

Renault Thalia detail rozdělovače a hlavy motoru se vzduchovým filtrem.





Editace Jana Žákovská : 8.6.2011 - 07:59
Zobrazeno 5624x. Počet článků v kategorii: 25
Url:renault-thalia-1-4-8vBy: Jana Zakovska


Jak se co dělá - technologické postupy - videa.
  Přidat.eu záložku
Pravidla a podminky užívání stránek  Sitemap  Kontakt
© 2009-2017 know-how.okhelp.cz All right reserved

www.okhelp.cz